• 4 millió eladott gumiabroncs 4 millió eladott gumiabroncs
  • Kiszállítás Magyarország egész területére Kiszállítás Magyarország egész területére
  • Gumiabroncs specialista 1991 óta Gumiabroncs specialista 1991 óta
  • Kiszállítás a megrendelés napján (14:00-ig) Szállítás a megrendelés napján (14:00-ig)

Az internetes áruház www.gekkogumi.hu garanciális és reklamációs feltételei

  1. Csak az eladónál vásárolt és a vevő tulajdonát képező árut lehet reklamálni.

  2. Ha a vevő fogyasztónak minősül, a 151/2003 (IX. 22.) kormányrendelet szerint bizonyos tartós fogyasztási cikkek esetén 10 000 HUF-tól, de nem haladva meg a 100 000 HUF-t, 1 év garancia van, 100 000 HUF-tól 250 000 HUF-ig 2 év garancia, 250 000 HUF felett pedig 3 év garancia. Ha a vevő használt árut vásárolt és erről tájékoztatást kapott, a jótállási idő 12 hónap. A felhasználó a jótállási igényét a jótállási idő alatt érvényesítheti, az idő betartásának elmulasztása jogvesztéssel jár.

  3. A jótállási idő a vevő általi átvétel napjától kezdődik.

  4. A vevő köteles azonnal, a hiba felfedezése után reklamálni az eladónál.

  5. Az eladó felelőssége nem vonatkozik az alábbi okokból bekövetkezett hibákra:
    a) a termék mechanikai sérülése, amelyet a vevő okozott,
    b) helytelen használat, amely nem felel meg a használati utasításnak,
    c) a termék használata olyan körülmények között, amelyek nem felelnek meg a természetes környezetének, a használati útmutató szerint,
    d) a termék gondozásának és karbantartásának elhanyagolása,
    e) a termék túlterhelése,
    f) a dokumentációban, általános elvekben, műszaki szabványokban vagy biztonsági előírásokban szereplő feltételek megsértése vagy egyéb jótállási feltételek megsértése.
  6. Az eladó felelőssége nem vonatkozik a természeti katasztrófák által okozott hibákra sem.

  7. Az eladó felelőssége nem vonatkozik a termék (vagy annak része) természetes elhasználódására. A hibának nem minősül a termék minimális tartóssági vagy fogyaszthatósági ideje, amely rövidebb időtartamra korlátozódhat. A minimális tartósság, a használhatósági idő, a fogyaszthatósági idő vagy hasonló idő a terméken van feltüntetve, ha a termék ilyen jelölésre kötelezett.

  8. Egyszerűbb esetekben a reklamáció elektronikus úton is intézhető részletes fényképek és szükséges dokumentumok (beleértve a kitöltött reklamációs űrlapot) beküldésével. Bonyolultabb esetekben a reklamált árut az eladó címére kell küldeni (Nicholtrackt s.r.o., Fiľakovská cesta 24, 98401, Lučenec), de nem utánvéttel, mert ebben az esetben a csomagot nem veszik át, vagy személyesen lehet elvinni az eladó kapcsolattartási címére. Az árut megfelelően kell csomagolni, hogy a szállítás során ne sérüljön meg. A vevő jogosult az árut ajánlottan, esetleg biztosított küldeményként elküldeni. Az áruhoz mellékelni kell a vásárlási bizonylat másolatát (számlát) és a hiba leírását, vagy a kitöltött Reklamációs űrlapot a vásárlási bizonylattal együtt. A reklamációs technikus határozza meg a reklamáció kezelésének módját. A reklamáció írásban (postai úton, e-mailben az [email protected] címre) vagy személyesen nyújtható be.

  9. Az eladó visszaigazolja a reklamáció átvételét és megfelelő formában kiadja a vevőnek a reklamációs bizonylatot. A reklamáció benyújtásának napja az a nap, amikor azt az eladó átvette, de legkésőbb az, amikor az eladó megakadályozza vagy megtiltja a reklamáció átvételét. Ha nem lehetséges azonnal átadni a reklamációs bizonylatot a vevőnek, az eladó köteles azt indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a reklamációs jegyzőkönyvvel együtt megküldeni. Az eladó írásban küldi meg a vevőnek a reklamációs jegyzőkönyvet.

  10. Az eladó köteles a reklamáció kezelésének módját azonnal, bonyolult esetekben 3 napon belül meghatározni a reklamáció benyújtásától számítva. Indokolt esetekben, különösen ha bonyolult műszaki értékelést igényel a termék, legkésőbb 30 napon belül a reklamáció benyújtásától számítva. A reklamáció kezelésének meghatározása után az eladó azonnal kezeli a reklamációt, indokolt bonyolult esetekben a reklamáció később is kezelhető, de nem haladhatja meg a 30 napot a reklamáció benyújtásától számítva. A reklamáció kezelésének 30 napos határidejének eredménytelen lejárta után a vevő jogosult elállni a vásárlási szerződéstől, és visszatérítést kap a teljes vételárért, vagy jogosult az áru cseréjére egy újra.

  11. A vevő jogai a reklamáció benyújtásakor:
    a) ha a hiba javítható, a vevő jogosult arra, hogy a hiba díjmentesen, időben és megfelelően legyen javítva, és ez a hiba indokolatlan késedelem nélkül legyen eltávolítva,
    b) a vevő a hiba kijavítása helyett kérheti a termék cseréjét, vagy ha a hiba csak a termék egy részére vonatkozik, akkor a rész cseréjét, ha ez az eladónak nem jelent aránytalan költséget az áru ára vagy a hiba súlyossága tekintetében,
    c) ha a hiba nem javítható és akadályozza a termék megfelelő használatát, a vevő jogosult a termék cseréjére vagy a szerződéstől való elállásra. Ugyanezek a jogok illetik meg a vevőt, ha a hiba javítható, de az ismételten előfordul a javítás után, vagy ha több hiba van jelen, amely miatt a vevő nem tudja rendesen használni a terméket,
    d) más nem javítható hibák esetén a vevő jogosult a termék árának megfelelő csökkentésére.

  12. A reklamáció akkor tekinthető elintézettnek, ha a reklamációs eljárás befejeződik a hibás áru kijavításával, cseréjével vagy a vételár visszatérítésével, írásbeli felhívással az átvételre vagy annak indokolt elutasításával. A reklamációs eljárás eredményéről a vevő törvényes határidőn belül tájékoztatást kap. A vevő aláírással igazolja a reklamáció kezelésének személyes átvételét. A reklamáció kezelésének átvételének igazolása a szállítmányozási vállalat visszaigazolása is, ha a vevő nem személyesen veszi át a reklamáció kezelését.

  13. A vevő köteles az áru átvételekor ellenőrizni, hogy a csomagolás vagy az áru sértetlen-e (az áru átvételére vonatkozó utasítások szerint), mivel az áru szállítás közben megsérülhet. A vevő köteles az árut kicsomagolni és a fuvarozó jelenlétében megvizsgálni. A vevő a termék sértetlenségét aláírásával igazolja a futárnak az áru átvételekor.

Nicholtrackt s.r.o Veľkoobchod s pneumatikami.
Fiľakovská 24 Lučenec SK 984 01
cislo infolinka horne $$ Shop Nicholtrackt sro Shop Nicholtrackt sro
Nicholtrackt s.r.o
Fiľakovská 24 Lučenec SK 984 01
cislo infolinka horne Predajna Nicholtrackt s.r.o
Panaszkezelési eljárás gekkogumi.hu > Panaszkezelési eljárás